შეფასების სქემა
შედეგები
|
1 – 4
|
5 – 6
|
7 – 8
|
9 – 10
|
შესავლის გაკეთება
|
ტრაფარეტულია
|
არ არის მცელობა აუდიტორიის დაინტერესებისა
|
საინტერესოდ არის მიწოდებული
|
მოძიებული აქვს ისეთი დამატებითი მასალა, რომელიც მსმენელების დაინტერესებას იწვევს
|
თემის წარდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
|
დასკვნების გაკეთება
|
არის მცდელობა
|
გაუმართავი და ალოგიკურია
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს აუდიტორიის განწყობას და ამყარებს კონტაქტს
|
კრგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
იყენებს მწირად და შეუსაბამოდ
|
იყენებს მწირად და შესაბამისად
|
იყენებს დიაგრამებსა და ცხრილებს შესაბამისად
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს ცხრილებს დიაგრამების წარსადგენად
|
აუდიტორიის შეკითხვებზე პასუხი
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხები არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
No comments:
Post a Comment