გაკვეთილის თემა
|
ფესტივალები
|
სწავლების საფეხური, კლასი
|
10 კლასი ( საბაზო საფეხური)
|
საგნობრივი ჯგუფი, საგანი
|
უცხო ენა (ინგლისური ენა)
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
24 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა
|
ენობრივი ცოდნა და საკომუნიკაციო უნარების
ფლობა
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
·
გაკვეთილის მიზნები:
·
ტექსტის შინაარსის წვდომა
· გრამატიკული ჩარჩოს დაცვა
·
დისკუსია
· კვლევა -ძიების უნარ ჩვევების განვითარება
მისაღწევი შედეგები:
· უცხ.ს.III.8. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლები,
ნასწავლი ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოიცნობს მოქმედებათა თანამიმდევრულობის (წინმსწრები და მერმინდელი მოქმედების) გამომხატველ მარტივ ენობრივ კონსტრუქციებს;
·
ამოიცნობს ლოგიკური კავშირების
(მაგ., მიზეზის, შედეგის, ოპოზიციის) გამომხატველ მარტივ ენობრივ
სტრუქტურებს.
უცხ.ს.V.15. მოსწავლეს
შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მოუმზადებლად ახერხებს ინფორმაციის გაცვლას მისთვის კარგად
ნაცნობ თემატიკაზე;
·
ამა თუ იმ საკამათო საკითხთან დაკავშირებით მომზადების გარეშე
გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას, პოზიციას და განმარტავს მას (რა მოსწონს/არ მოსწონს, რატომ);
·
აკეთებს სხვადასხვა ტიპის არჩევანს და განმარტავს მას (მაგ., რომელი პერსონაჟი მოსწონს
უფრო მეტად და რატომ, რომელ თვალსაზრისს ემხრობა და რატომ და სხვა);
·
სპონტანურად რეაგირებს
თანამოსაუბრის რეპლიკებზე - აზუსტებს ინფორმაციას, აკეთებს კომენტარს;
·
გამოხატავს საკუთარ
ემოციებს, განწყობილებას;
·
უცხ.ს.V.22. მოსწავლეს შეუძლია
უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
·
უცხოურ ენაზე განახორციელებს სხვადასხვა ტიპის პროექტს
შეისწავლის
უცხოენოვან წყაროებს და სწავლების ენაზე წერს ანოტაციას თითოეულ მათგანზე (მიუთითებს ავტორს, სათაურს,
გამოცემის წელს, თემას/მთავარ საკითხებს);
·
თარგმნის მცირე ზომის
არამხატვრულ (ინფორმაციულ, შემეცნებით და
სხვა) ტექსტებს.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლე ფლობს ისეთ გრამატიკულ ერთეულებს როგორიც არის: აწმყო მარტივი დროის, წარსული და მომავალი მარტივი დროების გამოყენება
მასწავლებლის მიერ წინასწარ გადაცემული ინფორმაცია თემასთან დაკავშირებით, როგორც ზეპირსიტყვიერი ასევე სლაიდ- პრეზენტაციის სახით
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
პრეზენტაცია- დისკუსია. მომდინარე განმსაზღვრელი, განმავითარებელი ( იხილეთ რუბრიკა 1)
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სასწავლო მასალა: სლაიდშოუ, პოსტერი
წიგნი " Inspiration A2"
ტექნიკური რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,
მარკერი, წებოვანი ქაღალდები, დაფა , ცარცი,, სამუშაო რვეული. პროგრამები google.ge, drivegoogle.com, youtube.com, power point, MS
word.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ფაზა A
·
გონებრივი იერიში
„ფესტივალებზე“ (5წთ)
§ მასწავლებელი აკეთებს მოკლე ელექტრონულ პრეზენტაციას სლაიდ-შოუს სახით სხვადასხვა სახის ფესტივალზე (10წთ)
ფაზა B
·
მოსწავლეები წყვილებში
ამუშავებენ ტექსტს, შემდეგ ცვლიან ინფორმაციას (15 წთ)
ფაზა C
·
მოსწ. ახდენენ
საკუთარი აზრის დაფიქსირებას წერილობით „ფესტივალებზე“ აფიქსირებენ წებოვან ქაღალდებს პოსტერზე (5წთ)
·
დისკუსია თემაზე
(7წთ)
·
ეძლევათ შემდეგი
საშინაო დავალება
(3წთ) იძიებენ დამატებით ინფორმაციას სხვადასხვა ქვეყნის ფესტივალებზე. აგებენ სლაიდს.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
ინდივიდუალური საჭიროების მქონე მოსწავლე არ მყავს
|
Thursday 30 June 2016
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment